۰

اخبار / دسته‌بندی نشده

جلسه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قدس با مدیر منابع انسانی و کارشناسان آموزش شرکت مالیبل سایپ

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲ در ۱۰:۱۰ ق.ظ توسط

photo4650162970

ر

ئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قدس در راستای توسعه مهارت آموزی در محیط های واقعی کسب و کار با مدیر منابع انسانی و کارشناسان آموزش شرکت مالیبل سایپا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مهدی نجاتی، رئیس مرکز، ضمن تشریح ماموریت ها و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی به شاغلین و افراد جویای کار اظهار داشت: مشارکت شرکای اجتماعی و صنایع در کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای از اهمیت بسزایی برخوردار است و در همین راستا مرکز آموزشی شهرستان قدس برای توسعه همکاری های آموزشی آمادگی دارد.

وی بیان کرد: تبادل اطلاعات بین کارشناسان شرکت و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای تدوین استاندارد، طراحی و ممیزی سوالات، برگزاری آزمون های عملی و کاربینی مربیان را از برنامه های آتی این همکاری ها برشمرد.

بنابراین گزارش، احمدی، مدیر منابع انسانی مالیبل سایپا بر تاثیر گذار بودن آموزش ها در توانمند سازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی بر تولید و بالا رفتن راندمان تولید اذعان داشته و از برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای شاغل در کارخانه و همچنین آموزش افراد جویای کار در محیط واقعی کسب و کار استقبال نمود.

شایان ذکر است، شرکت مالیبل سایپا با داشتن ۱۲۰۰ نفر نیروی کار در زمینه قطعه سازی در صنعت خودرو فعالیت می کند.

پاسخ دهید