۰

دسته‌بندی نشده

ارائه دوره‌های آموزشی رایگان مهارت اموزی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان قدس

مرداد ۶, ۱۳۹۸ در ۲:۴۲ ب.ظ توسط

IMG_20190728_132833-610x400

SDC10290SDC10294  SDC10303ارائه دوره‌های آموزشی رایگان مهارت اموزی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان قدس

به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت بازدید از کارگاه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای توسط رییس شورای اسلامی شهرستان، رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ، معاون فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولین سازمان گردشگری و صنایع دستی صبح انجام شد.
ارائه دوره‌های آموزشی رایگان مهارت اموزی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت بازدید از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای توسط رییس شورای اسلامی شهرستان، رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ، معاون فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولین سازمان گردشگری و صنایع دستی صبح امروز صورت گرفت.

همت علی نجیب زاده، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قدس ضمن گرامی‌داشت روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه و مهارت آموزی اظهار داشت: اداره فنی و حرفه ای شهرستان قدس نیاز به اطلاع رسانی برای شناخت مردم دارد و در این راستا نیازمند همکاری همه ادارات و ارگانها هستیم و در مدت ۹ سالی که این مرکز دایر شده است مهارت آموزان بسیاری بعد از گذراندن دوره های آموزشی روانه بازار کسب و کار شده اند.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی که در این مرکز ارائه می شود به صورت رایگان است و به همین دلیل هزینه بر می باشد که از خیرین گرانقدری که در امور مختلف همکاری دارند نیز تقاضا داریم که در جهت سرمایه گذاری برای یادگیری آینده شغلی فرزندان شهرستان قدس به این مرکز نیز توجه داشته باشند.

حسین چنافچی، رییس شورای اسلامی شهرستان قدس با اشاره به ضرورت یادگیری حرفه در شهرستان با توجه به قشر جوان و تحصیل کرده در آموزش و پرورش و دانشگاه بیان کرد: قشر جوان برای حضور در عرصه کار و فعالیت اقتصادی نیازمند یادگیری دوره های مهارت آموزی است و در جامعه امروز، یادگیری آموزش تخصصی و کاربردی در اولویت قرار دارد.

یکی از اساتید مرکز فنی و حرفه ای نیز بر ضرورت هم افزایی ادارات شهرستان قدس و ارتباط موثر و سازنده تاکید کرد و افزود: نیروی جوان تحصیل‌کرده در جامعه علاوه بر یادگیری دوره های آکادمیک و دانشگاهی باید دوره های عملی را طی کند تا بتواند به عنوان نیروی کارآمد در عرصه کار و اشتغال موثر باشد.

در پایان از کارگاه‌های تراشکاری، جوشکاری، آموزشی تعمیر لوازم صوتی و تصویری و کارگاه اتوماسیون پیشرفته بازدید به‌عمل آمد.

پاسخ دهید